Subject: Märgukiri 2023. aasta pakendiaruande esitamata jätmise kohta
From: Kätlin Ild <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 16:14:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Keskkonnaametile edastati riikliku pakendiregistri poolt nimekiri 
pakendiettevõtjatest, kes ei ole esitanud 2023. aasta kohta pakendialast 
aruandlust pakendiregistrile või taaskasutusorganisatsioonile.

Edastatud nimekirjade alusel tuvastasime, et Terviseametil (70008799) on 
2023. aasta kohta pakendiaruanne esitamata.

Tulenevalt pakendiseadusest on pakendiettevõtjal kohustus pidada turule 
lastava pakendimaterjali massi üle pidevat arvestust ning esitada 
kalendriaasta kohta pakendiaruanne pakendiregistrile. Pakendiettevõtja, kes 
on lepinguga oma kohustused üle andnud taaskasutusorganisatsioonile, peab 
aruande esitama taaskasutusorganisatsioonile. 2023. aasta kohta andmete 
esitamise tähtaeg oli 31. märts 2024.

Seega palume Teil esitada andmed 2023. aasta kohta 
pakendiregistrisse/taaskasutusorganisatsioonile 7 päeva jooksul alates 
käesoleva kirja kättesaamisest. Juhul, kui Teie ettevõtte tegevus on 
muutunud ning pakendatud kaupa 2023. aastal turule ei lastud, palume selle 
info edastada vastates käesolevale kirjale.

Juhul, kui olete antud kirja kättesaamise ajaks aruande 
pakendiregistrile/taaskasutusorganisatsioonile esitanud, palume meid sellest 
teavitada.

Lisainfo saamiseks või küsimuste korral palume pöörduda kirjalikult 
aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
või telefonil +372 53881647.

Lugupidamisega

Kätlin Ild

Vaneminspektor

Järva-, Pärnu- ja Viljandimaa büroo

Järelevalveosakond | Keskkonnaamet

Roheline 64 | 80011  Pärnu linn

+ 372 53881647  |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]